Майже 68 тис. адмінпослуг надано Податковою Донеччини за січень-травень 2021 року
З початку року Головним управлінням ДПС у Донецькій області надано 67,7 тис. адміністративних послуг представникам бізнесу та громадянам.
Найпопулярнішими послугами були, зазвичай, видача карток платника податків про реєстраційний номер – майже 27,2 тис. звернень (або 40,1% від наданих адміністративних послуг) та відомостей з Державного реєстру фізичних осіб – платників податків про суми / джерела виплачених доходів та утриманих податків – майже 15,5 тис. (або 22,8 відсотка).
Довідки про відсутність заборгованості з платежів, що контролюються податковими органами, також актуальні для платників податків. Так, за січень – травень 2021 року було надано 3,3 тис. таких довідок.
Податкова Донеччини звертає вашу увагу, що ознайомитись з інформацією про порядок надання адміністративних послуг, режим доступу до приміщень, в яких здійснюється прийом суб'єктів звернень, наявність сполучення громадського транспорту, під'їзні шляхи, місця паркування, а також отримати бланки заяв на адміністративні послуги можна на субсайті Головного управління ДПС у Донецькій області за наступним посиланням https://dn.tax.gov.ua/diialnist/mistsya-nadannya-administrativnih-poslu/.
Рекомендуємо платникам і надалі утримуватись від відвідування центрів обслуговування платників без нагальної потреби. Особливо, якщо проблему, з якою ви збираєтеся звернутися до ЦОП, можливо вирішити дистанційно (онлайн або поштою).
Також нагадуємо, що для отримання деяких адміністративних послуг є можливість використовувати електронні сервіси ДПС, у тому числі Електронний кабінет (http://cabinet.tax.gov.ua), вхід до якого здійснюється з використанням кваліфікованого електронного підпису та який працює в режимі 24/7.