Податкова Донеччини з вами на зв'язку
Фахівці ГУ ДПС у Донецькій області продовжують допомагати суб’єктам господарювання і громадянам у режимі онлайн розібратись з особливостями оподаткування в умовах дії воєнного стану.
Так, з початку введення воєнного стану надано відповіді на 4470 звернень фізичних та юридичних осіб. Із загальної кількості звернень на 4420 надано відповіді у телефонному режимі, на 50 – чатом у месенджері.
Щоденно надаються роз'яснення з найбільш поширених питань: податку на доходи фізичних осіб, порядку застосування реєстраторів розрахункових операцій, з питань податку на додану вартість, єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування та єдиного податку.
У період дії воєнного стану отримати інформаційно-роз'яснювальні послуги через ГУ ДПС у Донецькій області можна з 08.00 до 17.00 (крім суботи та неділі) за телефонами: https://www.facebook.com/100068735730714/posts/278500377784485/?d=n
Або ж ваші запитання ви можете надіслати у приватні повідомлення на нашій сторінці у Facebook https://www.facebook.com/tax.donetsk/
Суб’єкти господарювання та громадяни також мають можливість самостійно знайти відповіді на питання, які їх цікавлять, скориставшись Базою знань – автоматизованою базою уніфікованих відповідей на запитання фізичних та юридичних осіб та. Її розміщено на вебпорталі ДПС у розділі «Запитання-відповіді з Бази знань» Загальнодоступного інформаційно-довідкового ресурсу (ЗІР). Розділ «Запитання-відповіді з Бази знань» постійно наповнюється, оновлюється інформація й у розділі «Останні зміни в законодавстві», а зручний формат Податкового календаря з актуалізованою інформацією допомагає платникам своєчасно подавати звітність та сплачувати податки.
Разом до перемоги!