ЯК ПОДАТИ ДОКУМЕНТИ ДЛЯ ОФОРМЛЕННЯ СУБСИДІЇ ОНЛАЙН
Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України від 21.10.1995 року № 848 «Про спрощення порядку надання населенн юсубсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг, придбання скрапленого газу, твердого та рідкого пічного побутового палива», право на отримання субсидії має родина або окрема особа, чиї витрати на оплату житлово-комунальних послуг перевищують в середньому 15% щомісячного сукупного доходу.
Для оформлення житлової субсидії необхідно подати заяву про призначення субсидії та декларацію про доходи і витрати.
Подати заяву про призначення житлової субсидії чи пільги можна на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України
https://portal.pfu.gov.ua/ .
Для цього авторизуйтеся на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України за допомогою кваліфікованого електронного підпису (КЕП). Інструкція за посиланням
https://cutt.ly/n3TzVP4.
У розділі “Комунікації з ПФУ” натисніть на пункт “Заява на житлову субсидію чи пільгу”, оберіть «Заява про призначення та надання житлової субсидії».
Заповніть необхідні поля онлайн-форми та завантажте заздалегідь відскановані документи:
паспорт заявника;
ідентифікаційний номер;
номер банківськогорахунка для перерахування коштів в міжнародному форматі IBAN (Вимоги до банківськогорахунка дивись за посиланням
https://cutt.ly/G9rlcUy).
Врахуйте вимоги до сканкопій документів:
виготовляються з оригіналів документів;
мають бути кольоровими, чіткими та читабельними;
збережені у форматах JPG або PDF;
розмір кожного файла не має перевищувати 1 МБ;
назви мають відповідати виду відсканованого документа.
Перевірте внесені дані, сформуйте заяву, підпишіть її КЕП та натисніть "Відправити до ПФУ".
Стан розгляду заяви на призначення субсидії можна переглянути в особистому кабінеті в розділі “Мої звернення” – “Статус звернення”.
Заощаджуйте свій час та користуйтеся електронними сервісами Пенсійного фонду України не виходячи з дому!