Податкова служба Донеччини отримала у 2023 році 207 звернень громадян
Звернення громадян – ключовий елемент податкової системи України, що відіграє важливу роль у взаємодії усіх учасників бюджетного процесу. Таким чином, активна участь громадян стає важливим фактором ефективного фінансового управління та підтримки національного статку.
Протягом січня – листопада 2023 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 207 звернень громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».
За видами письмові звернення складають на 99% відсотків з заяв громадян. Усього надійшло 205 заяв та 2 скарги.
Найчастіше громадяни зверталися з наступних питань:
- щодо нарахування і сплати податків та зборів (33 звернення, або 16%);
- про нарахування єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування (29 звернень, або 14%);
- щодо обліку за реєстраційними номерами облікових карток платників податків (22 звернення, або 12%).
Станом на 01 грудня 2023 року податкова служба Донеччини розглянула 193 письмові звернення, що складає 93 відсотки від усіх звернень. По 14 зверненням термін виконання в звітному періоді не настав.
Також звертаємо увагу, що на виконання ст. 22, 23 ЗУ від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» в ГУ ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками податкової служби Донеччини та керівниками структурних підрозділів. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць. Протягом січня – листопада 2023 року особистих прийомів не проводилось.
Нагадуємо – надсилати електронні звернення потрібно у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису.
#РазомПереможемо
#ВсеБудеУкраїна