Як відновити втрачену або зіпсовану картку платника податків
Головне управління ДПС у Донецькій області інформує, що порядок присвоєння реєстраційного номера облікової картки платника податків регламентується Положенням, затвердженим Наказом Міністерства фінансів України від 29.09.2017 № 822.
При цьому контролюючий орган видає документ, що засвідчує реєстрацію у Державному реєстрі фізичних осіб – платників податків. У разі втрати або зіпсування документа, що засвідчує реєстрацію в ДРФО, фізичній особі необхідно подати Заяву за ф. №5ДР до контролюючого органу за своєю податковою адресою (місцем проживання) або до будь-якого Центру обслуговування платників податків державної податкової служби, пред’явити документ, що посвідчує особу, та, у разі необхідності, витяг з реєстру територіальної громади про задеклароване (зареєстроване) місце проживання (перебування) особи.
Відтак, замість втраченого або викраденого документа, після встановлення факту видачі раніше такого документа особі, яка заявила про його втрату або викрадення, контролюючий орган оформляє та видає новий документ.
• комунікаційна платформа dn.ikc@tax.gov.ua;
• контакти та гарячі лінії ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
• підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/;
• чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot;
• Мобільний застосунок «Моя податкова»
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,