Мар'їнська міська військова адміністрація
Покровського району Донецької області

За 12 місяців 2023 року податкова Донеччини отримала 222 звернення громадян

Дата: 17.01.2024 12:45
Кількість переглядів: 60

Фото без опису

Звернення громадян мають важливе значення для функціонування країни. Це не лише спосіб вираження громадянської активності, але й ефективний механізм забезпечення економічної стабільності. Через такі звернення податкова служба може адаптуватися до потреб суспільства, удосконалюватися та створювати умови для розвитку бюджетної системи.

Протягом січня – грудня 2023 року Головне управління ДПС у Донецькій області отримало 222 звернення громадян, які підпадають під дію Закону України «Про звернення громадян».

Питання, з якими зверталися громадяни до ГУ ДПС у Донецькій області у минулому році:

- щодо нарахування і сплати податків та зборів (34 звернення, або 15%);

- про нарахування ЄСВ (29 звернень, або 13%);

- щодо обліку за реєстраційними номерами облікових карток платників податків (22 звернень, або 10%);

- щодо проведення контрольно-перевірочної роботи (18 звернень, або 8%);

- про надання довідки (17 звернень, або 8%);

- про надання податкової знижки (9 звернень, або 4%);

- про надання роз’яснень (6 звернень, або 3%);

- щодо перенесення строку податкової звітності (5 звернень, або 2%);

- щодо застосування РРО (5 звернень, або 2%);

- щодо нарахування боргу (5 звернень, або 2%);

- інші питання (72 звернення, або 33%).

За видами письмові звернення розподіляються наступним чином:

220 заяв (99 % від загальної кількості звернень),

2 скарги (1 відсоток від загальної кількості звернень).

Усі звернення розглянуті, за результатами їх розгляду громадянам надано відповіді у визначені Законом України «Про звернення громадян» строки.

 

Також звертаємо увагу, що на виконання ст. 22, 23 ЗУ від 02 жовтня 1996 року № 393/96-ВР «Про звернення громадян» в ГУ ДПС у Донецькій області передбачено проведення особистого прийому громадян керівниками податкової служби Донеччини та керівниками структурних підрозділів. Прийом громадян проводиться відповідно до затвердженого графіку, не рідше двох разів на місяць.

Нагадуємо – надсилати електронні звернення потрібно у вигляді сканокопій чи фотокопій з підписом заявника із зазначенням дати та місця проживання (реєстрації) на електронну пошту dn.zvernennya@tax.gov.ua та за допомогою сервісу «Електронний кабінет платника податків» з використанням кваліфікованого електронного підпису. 

Корисні посилання:


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій

Зареєструватись можна буде лише після того, як громада підключить на сайт систему електронної ідентифікації. Наразі очікуємо підключення до ID.gov.ua. Вибачте за тимчасові незручності

Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь