Податкова служба Донеччини надає інформаційну підтримку своїм платникам
У світлі зростаючої складності податкового середовища інформаційна підтримка від податкової служби стає необхідною складовою для забезпечення фінансової стабільності та розвитку суспільства. Постійне вдосконалення цього процесу є ключем до підвищення довіри до податкової системи та забезпечення справедливості для всіх громадян.
Так, за січень-березень поточного року надано відповіді на 17,9 тис. звернень (у т.ч. у березні – 5,5 тис. звернень) фізичних та юридичних осіб у телефонному режимі, крім того, у мессенджері ГУ ДПС у Донецькій області було надано відповіді на 17 звернень (у т.ч. у березні – 7 звернень).
Податкова служба Донеччини нагадує, що забезпечення цілодобового доступу до онлайн-платформ та консультацій ДПС спрощує процес звернення за допомогою до податкової служби, зменшуючи час та зусилля, необхідні для отримання інформації.
Корисні посилання:
- комунікаційна платформа dn.ikc@tax.gov.ua;
- контакти та гарячі лінії ГУ ДПС у Донецькій області https://dn.tax.gov.ua/kontakti/;
- підписатися на наш фейсбук https://www.facebook.com/tax.donetsk/;
- чат-бот ДПС «StopViolationBot» t.me/StopOverpriceBot;
- мобільний застосунок «Моя податкова»
Android https://play.google.com/store/apps/details?id=my.tax.gov.ua,
iOS https://t1p.de/lgu5a